Skip to main content
Femení
Participació de les llevantinistes en les golejades de la Selecció espanyola davant de Turquia i Bòsnia
There are no reactions yet. Be the first!

La Selecció espanyola absoluta i la Sub-19 han brillat en els seus respectius encontres disputats davant de Turquia i Bòsnia, respectivament.

Les primeres a jugar han sigut les components del combinat Sub-19 que s'han imposat per 9 a 0 a Bòsnia en l'encontre corresponent a la primera fase de classificació del Campionat d'Europa. En esta Selecció, el Levante UD Femení comptava amb la representació d'Alexia Putellas i Nerea Pérez. La primera d'elles ha defés l'elàstica espanyola durant tot el partit i, a més, ha sigut l'autora de l'octau gol. Per la seua banda, Nerea ha botat al terreny de joc en el minut 60 del partit.

Després de la brillant victòria de la Sub-19, li ha tocat el torn a l'Absoluta. Ruth García i Sandra Paños han representat al Levante UD Femení en este combinat. El porter no ha disfrutat de minuts, mentres que Ruth ha disputat tot l'encontre que hi ha enfrontat a les espanyoles davant de Turquia i que ha conclòs amb una contundent victòria per 1 a 10.