Skip to main content
Primer Equip
Pau Cendrós es perdrà el partit davant del Salamanca per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

Pau Cendrós es perdrà l'encontre de la pròxima jornada davant del Salamanca per sanció, després que Ontanaya López-Astilleros li mostrara ahir cartolina groga i que al tractar-se de la quinta ocasiona suspensió.

A més de Cendrós només Samuel va veure targeta groga pel que únicament Pallardó seguix advertit de sanció per a la pròxima jornada, amb quatre cartolines grogues.

En quant a la resta de jugadors que acumulen targetes, Samuel, Reina, Xisco Nadal, Juanlu i Iborra, compten amb 3 cartolines grogues en el seu compte particular; Serra i Ballesteros, tenen 2, mentres que Gorka Larrea, Dani Carril, Cerra, Robusté, Javi Guerra, Miguel Pérez, Xisco Muñoz, Rubén i Marc Mateu només tenen una.