Pau Cendrós s´incorpora al grup en el penúltim entrenament de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!
Pau Cendrós ha completat l'entrenament amb el grup este matí a Buñol, i es troba completament recuperat de les seues molèsties gastrointestinals pel que estarà disponible per a l'encontre davant del Gimnàstic.
El que ha continuat exercitant-se al marge és Rubén, que ha realitzat un entrenament adaptat i no serà fins demà quan es decidisca la seua inclusió en la convocatòria.
El planter va realitzar un treball tàctic i un triangular en espai reduït, en una sessió més distesa que durant la resta de la setmana.
Els llevantinistas s'exercitaran per última vegada en la setmana demà divendres a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València a porta tancada.