Skip to main content
Femení

Paula Tomás va ser homenatjada pels seus 100 partits oficials amb el Levante UD Femení

There are no reactions yet. Be the first!

Paula Tomás va viure un gran moment en la prèvia del partit contra l'Athletic Club. L'alacantina, que va aconseguir la xifra dels 100 partits oficials enfront del FC Barcelona, va rebre una camiseta especial per a celebrar este esdeveniment.

La futbolista Paula Tomás va rebre un homenatge en els prolegòmens del partit entre el Levante UD Femení i l'Athletic Club, pels seus 100 partits oficials disputats amb el conjunt granota. La defensa va arreplegar de les mans del president del club, Pablo Sánchez, i de Marisa Blay, responsable de Relacions Institucionals de l'equip femení, una camiseta especial per esta fita.

La del Verger va arribar al Planter Granota en 2012, en apuntar-se a un Campus organitzat pel club. Des de llavors, va anar pujant escalons en les categories inferiors del Levante UD fins a arribar al Primer Equip al novembre de 2020, debutant de la mà de María Pry en un partit disputat precisament enfront de l'Athletic Club en Lezama.

Paula Tomás va aconseguir la xifra dels 100 partits oficials amb el Levante UD en l'empat (1-1) en el Johan Cruyff enfront del FC Barcelona i, després de jugar contra l'Eibar i l'Athletic Club, ja són 102. Concretament, 84 en Lliga F, 12 en Copa de la Reina i Supercopa de Clubs i sis en la UEFA Women's Champions League. En este temps, ha anotat tres gols.