Pedro Ríos no va participar en el primer entrenament de la setmana realitzat en la jornada de dilluns passat per una contusió en el costat dret que es va produir en el transcurs de l'enfrontament amistós que va enfrontar al Levante i al Villarreal en l'Estadi d'El Madrigal. No obstant això, este matí s'ha reincorporat al treball en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva.
L'interior andalús ha completat l'exigent jornada que ha significat el retorn a l'activitat física després de gaudir d'una jornada de descans. El col·lectiu s'ha exercitat per espai d'un poc més d'una hora i mitja sobre el camp número u de la instal·lació. Els jugadors han realitzat un circuit de força abans que el baló acaparara protagonisme. En una segona fase, els futbolistes, per grups, han afrontat distints exercicis de pressió i possessió i partits condicionats en espais limitats. El matí ha conclòs amb un informal partit a mig camp. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb el gros de la plantilla amb les excepcions de Keylor Navas, convocat per Costa Rica, i Nabil El Zhar, afligit d'una gastroenteritis. El planter reprendrà el treball demà des de les 19:00 hores en l'Estadi Ciutat de València.