Skip to main content
Primer Equip
Penúltim entrenament de la primera plantilla previ al partit davant del CD Castelló
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García s'han exercitat este matí a porta tancada en el Ciutat de València ultimant els detalls per al partit davant del Castelló de demà diumenge a les 18 hores.

El planter, a excepció de Ángel i Gorka Larrea, ha realitzat treball tàctic, accions a baló parat i han finalitzat la sessió amb futbol.

El tècnic madrileny ha convocat a tota la plantilla per a este partit, inclosos els lesionats, i s'allotjaran demà al matí (12 hores) en l'habitual hotel de concentració de l'equip fins a les hores prèvies a l'encontre.