Skip to main content
Atlético Levante UD
Pepelu ja està a Bulgària amb la Selecció espanyola Sub-17 per a la disputa del Campionat d'Europa
There are no reactions yet. Be the first!

El llevantinista Pepelu ja es troba a Bulgària amb la Selecció espanyola Sub-17 per a dimecres que ve començar a disputar la Fase Final del Campionat d'Europa. El combinat nacional jugarà el seu primer encontre davant d'Àustria a les 14 hores (hora peninsular espanyola) en l'Estadi Lazur. El dissabte, a la mateixa hora, els de Santi Denia s'enfrontaran a Bulgària, mentres que el dia 12 tancaran la Fase de Grups enfront de Croàcia.