Skip to main content
Primer Equip
Pla de viatge del Levante a Albacete
There are no reactions yet. Be the first!

L'expedició del Levante ha fixat l'eixida cap a Albacete a les 18:30 hores de la vesprada de demà dimarts 9 d'agost des de l'Estadi Ciutat de Vaalencia. Amb anterioritat, l'entrenament d'activació està programat per a les 9:30 hores, s'exercitarà en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. El conjunt de Juan Ignacio Martínez s´enfrontarà a l'esquadra manxega a les 21:30 hores en l'Estadi Carlos Belmonte en el penúltim enfrontament amistós de l'actual pretemporada. El partit servirà per a oficialitzar la presentació del grup de jugadors que conformen el planter de l'Albacete Balompié de l'exercici 2011-2012 que en la present campanya militarà en Segona Divisió B.