Skip to main content
Primer Equip
Pla d´entrenaments de la primera plantilla per a la setmana del 11 al 17 d´octubre
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dimarts a les 10 hores en l'Estadi Ciutat de València, després que tant la jornada del diumenge com la de hui dilluns haja sigut de descans per als jugadors.

El dimecres els de Luis García tornaran a Buñol a les 10:30 hores per a preparar el partit davant de la Real Societat de diumenge que ve, mentres que el dijous canviaran de nou d'escenari per a exercitar-se en sessió vespertina en l'Estadi a partir de les 17 hores, a porta tancada.

El planter treballarà el divendres en la Ciutat Esportiva de Buñol a les 10:30 hores, i el dissabte ho faran a porta tancada en l'Estadi a partir de les 10:30 hores. Finalment, el diumenge abans de la concentració prèvia al partit, els llevantinistes realitzaran uns últims exercicis en l'Estadi a porta tancada, a partir de les 10:30 hores.