Skip to main content
Primer Equip
Termini per a la regularització dels abonaments del Levante UD
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD informa a tots els seus abonats que poden resoldre qualsevol incidència que hagen tingut a l'hora d'entrar als partits de Lliga disputats fins al moment en l´Estadi Ciutat de València amb un abonament infantil, juvenil, jubilat o desocupat, personant-se en les oficines del club (C/ Sant Vicent de Paul, 44) fins a divendres que ve 15 d'octubre.

Recordem que els abonats que han adquirit abonaments amb descomptes especials han d'acudir als encontres que se celebren en el coliseu llevantinista proveïts del Document Nacional d'Identitat, ja que se'ls pot sol·licitar este document d'identificació a l'accedir al recinte. En el cas que el titular de l'abonament no siga la persona que vaja a entrar a l'Estadi se li retirarà l'abonament.

Per això, des de l'entitat llevantinista es demana als seus abonats que acudisquen a la seu del club per a regularitzar la situació d'estos abonaments i evitar, d'esta manera, incidències a l'hora d'accedir al Ciutat de València.