Skip to main content
Primer Equip
Pla d´entrenaments de la primera plantilla per a la setmana del 8 al 14 de febrer
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha iniciat este matí la setmana de treball en La Calderona, i demà disposarà de dia de descans.

Els de Luis García tornaran als entrenaments el dimecres en sessió doble a Buñol, a les 10:30 h. i a les 17 hores, mentres que el dijous ho faran en l'Estadi a les 17 hores, a porta tancada.

Els llevantinistes continuaran el divendres exercitant-se a Buñol a les 11 hores, i al terme de la sessió Luis García compareixerà en roda de premsa.

L'últim entrenament de la setmana se celebrarà el dissabte a les 11 hores en l'Estadi a porta tancada.