Skip to main content
Primer Equip
Pla d´entrenaments per a esta setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Després que els de Luis García hagen tornat al treball este matí a Buñol, els llevantinistes continuaran amb els entrenaments demà dimecres a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva.

El tècnic madrileny ha programat per a dijous i divendres dos sessions a porta tancada en l'Estadi; la primera serà vespertina, a les 17:30 hores, mentres que l'última de la setmana es realitzarà a les 10:30 hores el divendres, quan a més compareixerà en roda de premsa Luis García i es donarà a conéixer la llista dels jugadors convocats per al partit ant el Girona.