Skip to main content
Primer Equip
Planificació dels entrenaments per a la setmana del 31 de maig al 6 de juny
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dimarts a les 18 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol, després dels dos dies de descans de què han disfrutat després de la victòria davant del Rayo Vallecano.

Els entrenaments continuaran el dimecres a les 10:30 hores en l'Estadi, mentres que el dijous s'exercitaran en este mateix escenari però a les 9 hores, a porta tancada.

El divendres, l'entrenament també està previst en l'Estadi a porta tancada a les 10:30 hores, i al terme de la sessió Luis García compareixerà en roda de premsa. La sessió del dissabte està per confirmar encara ja que dependrà del desplaçament de l'equip a Irun.