Skip to main content
Fútbol Base
Ple de participació dels llevantinistes amb la Selecció valenciana Sub-16
There are no reactions yet. Be the first!

Els quatre jugadors del Levante UD que han viatjat fins a Marbella amb la Selecció valenciana Sub-16 per a disputar la Fase Sector del Campionat d'Espanya han participat en l'encontre celebrat esta vesprada enfront de Cantabria.

El combinat dirigit pel tècnic Óscar Medina ha vençut per 1-3 i dissabte que ve disputaran el seu últim compromís d'esta fase davant de Catalunya.

Els llevantinistes Marcos Castells i Rubén García han botat al terreny de joc des de l'inici, mentres que Víctor Salinas i Iván López han disputat alguns minuts de la segona mitat.