Skip to main content
Primer Equip
Presentació de Valdo demà dimarts en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD presentarà a Valdo, l'última incorporació de conjunt que dirigix Luis García demà dimarts a les 13 hores en l'Estadi Ciutat de València.

El nou fitxatge llevantinista arribava divendres passat a València, passava el reconeixement mèdic, firmava el contracte que l'unix la pròxima temporada al Levante UD i s'anava convocat a Roma per a la disputa del partit davant de la Lazio.

Demà al matí s'exercitarà amb l'equip a les 9:30 hores a Buñol, i posteriorment serà presentat oficialment com nou jugador del Levante UD pel president, Quico Catalán i el director Esportiu, Manolo Salvador.