Skip to main content
Primer Equip
Primer entrenament de 2012 ultimant la preparació del partit davant de l´Alcorcón
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ l'activitat física en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 17:00 hores. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb la totalitat dels efectius disponibles en el primer tram de la sessió, si bé Valdo i Héctor Rodas han abandonat el grup per a exercitar-se de manera personalitzada amb Félix Vicente. L'interior es recupera d'unes molèsties en els isquiotibials mentres que el canterà millora del papil·loma en la planta del peu que li impedix exercitar-se amb normalitat en les últimes dates. Juan Ignacio Martínez ha aprofundit en la preparació del partit d'anada dels octaus de final de la Copa del Rei que enfrontarà al Levante i a l'Alcorcón sobre la gespa de l'Estadi Santo Domingo demà des de les 21:00 hores.