Skip to main content
Primer Equip
L'expedició del Levante ja es troba a Madrid
There are no reactions yet. Be the first!

L'expedició del Levante, que està nit afrontarà el partit d'anada dels octaus de Final de la Copa del Rei davant de l'Alcorcón des de les 21.00 hores en l'Estadi Santo Domingo, ja es troba a Madrid.

El grup està allotjat en l'Hotel NH Nacional en ple centre de la capital d'Espanya. El col·lectiu integrat pels jugadors, cos tècnic i directius ha arribat a les 12:00 hores a l'estació d'Atocha procedents de València. Francisco Catalán, president del Consell d'Administració del Levante, i Francisco Fenollosa, president d'Honor, encapçalen la delegació blaugrana. Javier Martínez i Pedro Catalán, components del Consell d'Administració, componen la cúpula directiva que s'ha desplaçat fins a Madrid.