Skip to main content
Primer Equip
Primer entrenament de la setmana en la Ciutat Esportiva de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla llevantinista s'ha exercitat esta vesprada davall una intensa pluja en la Ciutat Esportiva de Buñol, en la primera sessió setmanal per als de Luis García.

El cos tècnic va programar el seu treball en dos parts; durant la primera mitat de l'entrenament tots els jugadors van realitzar exercicis en el gimnàs, mentres que el treball sobre la gespa únicament ho van fer els jugadors que no van ser titulars en el partit davant de Las Palmas.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dimarts a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.