Primera sessió d´entrenament de la primera plantilla llevantinista
There are no reactions yet. Be the first!
Luis García ha dirigit esta vesprada la primera sessió d'entrenament de la plantilla llevantinista celebrada en l'Estadi Ciutat de València, i a la que s'han incorporat tres jugadors del filial, Mossa, Sergio Boix, Rubén Sánchez, a més del juvenil Marc Mateu.
El tècnic ha treballat en la primera part de l'entrenament amb tot el grup, realitzant el calfament i possessions, i en l'últim tram de la sessió ha dividit al planter en dos; per un costat els jugadors que van disposar de més minuts han realitzat carrera contínua, mentres que la resta del grup ha finalitzat amb futbol. D'esta manera, el grup que es va exercitar a menor ritme estava format per Ballesteros, Iborra, Rubén Sánchez, Jorge Pina, Cerra, Mossa, Del Moral, Xisco Nadal i Parri, mentres que la resta va treballar amb baló realitzant partits reduïts, inclosos Mora, Rubén Suárez, Samuel i Pedro Vega, que arrossegaven algunes molèsties la passada setmana, i que van completar l'entrenament sense cap problema.
En esta primera sessió van treballar al marge Ángel, Gorka, Tena, Adrián, Pallardó i Molinero, que únicament van realitzar carrera contínua i tractament fisioteràpic, i en el cas dels tres primers ho van fer per a recuperar-se completament de distintes sobrecàrregues ja que cap podrà jugar el partit ant el Nàstic per sanció.
Els llevantinistes tornaran al treball demà dimecres a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol.