Skip to main content
Femení
Primeres renovacions en el Levante UD Femení
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante UD Femení per a la temporada 11/12 comença a cobrar forma. Si este matí s'oficialitzava l'acord a què ha arribat l'entitat llevantinista amb l'exjugadora de l'Atlètic de Madrid, Alba Merino, esta vesprada diverses futbolistes s'han personat en la seu del club per a renovar la seua vinculació amb el Levante UD Femení.

Andrea Esteban ha sigut la primera que ha formalitzat la seua relació amb l'entitat. La jove jugadora de Terol va recalar en les categories de formació la passada temporada i, defenent l'elàstica blaugrana, va tindre l'oportunitat d'anar convocada per primera vegada amb la Selecció espanyola Sub-16 i Sub-17. Una lesió de genoll en el primer encontre del Minitorneig que va disputar la Selecció espanyola Sub-17 en el mes d'abril li va impedir jugar l'últim tram de la temporada. Andrea va debutar en el mes de març en el conjunt de Superlliga, en el que va disputar tres encontres i va anotar dos gols.

Anabel també ha renovat una temporada més amb el Levante UD Femení. La central va disputar durant la passada campanya un total de 17 encontres amb l'equip llevantinista i va anotar un tant.

La següent a rubricar la seua vinculació amb l'entitat ha sigut Sandra Castelló. La jove de Xàbia ha anat progressant pels distints equips de les categories de formació del Levante UD Femení i recentment s'ha proclamat Campiona d'Espanya amb la Selecció valenciana Sub-18.

Finalment, el porter Aroa Matarredona també ha firmat la seua renovació amb el Levante UD Femení. Fins al passat mes de gener, Aroa va ser l'encarregada de defendre la porteria del Femení B però des de llavors va passar a formar part de la plantilla de Superlliga.