El partit davant del Benfica, disputat en l'Algarve, va significar el punt final a l'estada que la plantilla del Levante ha desenrotllat en els últims dies en terres onubenses. L'expedició retornarà al tall de les cinc i mitja a València després de recórrer amb autobús la distància que separa Illa Canela de Sevilla. En la capital sevillana enllaçarà amb un AVE en direcció a Madrid i des de la capital d'Espanya retornarà a València. A les cinc i mitja està prevista l'arribada del grup a l'estació Joaquín Sorolla. Els jugadors descansaran en les jornades del diumenge i dilluns per a reprendre l'activitat el dimarts en les instal·lacions de Buñol.