Skip to main content
Primer Equip
Quico Catalán considera que el Real Madrid ?és un regal per al club i la nostra afició?
There are no reactions yet. Be the first!

El president del Levante UD, que ha assistit este migdia al sorteig de Copa del Rei celebrat en la seu de la RFEF a les 13 hores, ha assegurat quan ha conegut l'emparellament del conjunt granota amb el Real Madrid, que és “un regal per al club i per a la nostra afició”.

A pesar que Quico Catalán reconeix que “una eliminatòria a doble partit davant del Real suposa una enorme dificultat, no descartem donar la sorpresa, com ja vam fer en la quinta jornada de lliga quan vam aconseguir empatar a zero en la nostra casa davant de l'equip que dirigix Mourinho”.