Skip to main content
Primer Equip
Quico Catalán i Manuel Llorente encapçalen l'esmorzar oficial de les directives del Levante UD i del València CF
There are no reactions yet. Be the first!

El president del Levante UD, Quico Catalán, i el president del València CF, Manuel Llorente, han encapçalat l'esmorzar oficial que les directives d'ambdós clubs han celebrat este migdia en el Restaurant Ximo Sáez.

El màxim mandatari llevantinista ha entregat al seu homòleg un banderí commemoratiu de l'encontre de tornada dels Quarts de Final de la Copa SM El Rei, mentres que Manuel Llorente ha obsequiat Quico Catalán amb el cartell anunciador del compromís d'esta nit que es disputarà en l'Estadi de Mestalla.

Per part del Levante UD, han assistit a este esmorzar el president Quico Catalán; el president d'Honor Francisco Fenollosa; el vicepresident Tomás Pérez; els consellers Pedro Catalán, Miguel Ángel Ruiz i Javier Martínez; i el director de Comunicació, Alberto Gil.

La representació valencianista ha estat formada pel president Manuel Llorente; els consellers Társilo Piles, Fernando Giner, José Antonio García i Vicente Gil; el secretari del Consell, Tomás Trenor; el director de Relacions Externes i Institucionals, Jordi Bruixola; el director de Comunicació, Damià Vidagany; i Vicente Andreu.