Skip to main content
Primer Equip
Quico Catalán va participar en la conferència en el Col·legi d´Enginyers de Camins
There are no reactions yet. Be the first!

El president del Levante UD, Quico Catalán va participar en la vesprada d'ahir d'una conferència en el Col·legi d'Enginyers de Camins, Canals i Ports a la Comunitat Valenciana, baix el títol “Lideratge en situacions complexes. Com aconseguir recuperar la il·lusió a un equip i la seua afició”, ‘

Tant la degana del Col·legi de Camins, Mercedes Aviñó, com Mario Pérez, de la Comissió de Jóvens Enginyers, van agrair la presència del president llevantinista i sobretot, la seua exposició, més centrada a presentar la situació complexa per la que ha travessat el Levante UD, en el pla empresarial i emocional, en referència al propi equip i la seua afició i allunyada de l'espectre esportiu.

Quico Catalán va ressaltar la importància d'estos últims anys, que van coincidir amb el centenari del Club, com a peça clau per a assentar les bases d'un futur Levante UD. I ha destacat com fonamental l'objectiu d'aconseguir una estabilitat social i accionarial que poguera permetre al Club pensar de cara al futur.