Skip to main content
Primer Equip
Quico Catalán va representar al Levante UD en la Gala d´Entrega dels Premis LFP
There are no reactions yet. Be the first!

El director general del Levante UD, Quico Catalán, va assistir en la nit d'ahir a la Gala d'Entrega dels Premis LFP, que ahir van celebrar la seua primera edició en un acte va tindre lloc en la seu del Govern de la Comunitat Autònoma de Madrid.

En el transcurs de l'acte, que va congregar a les figures més destacades del món del futbol, presidents, directius i personalitats de l'àmbit social i polític, Leo Messi va ser triat millor jugador de la Lliga espanyola de la temporada 2008-09. Per demarcacions (millor porter, defensa, mig, migcampista ofensiu i davanter), el Barcelona va aconseguir quatre dels cinc guardons (Alves, Xavi, Iniesta i el mateix Messi), als que cal afegir els corresponents al jugador revelació, Busquets, millor entrenador, Guardiola i al club campió.

Iker Casilles va ser designat millor porter. El premi BBVA al Joc Net va ser per a Valerón.

En Segona Divisió, dos dels premis van ser per a dos ex llevantinistes; va ser triat millor jugador Nino i millor entrenador José Luis Oltra. El millor club va ser el Xerez CD, mentres que el trofeu al Joc Net va ser per a Farinós.

El trofeu consistia en una estatueta de bronze, banyada en or, que incloïa el logo de la LFP.