Skip to main content
Primer Equip
Rafa Jordà, Aranda i Farinós treballen al marge del grup
There are no reactions yet. Be the first!

Rafa Jordà, Carlos Aranda i Farinós conformen el nucli de jugadors que no s'han exercitat este matí en el retrobament amb els entrenaments setmanals en el marc de les instal·lacions de la Ciutat Esportiva junt amb la totalitat del grup. L'atacant i el centrecampiste prosseguixen amb el procés de recuperació de les seues respectives malalties, definit pels servicis mèdics de l'entitat, i han treballat junt amb Félix Vicente, readaptador del club, conjugant gimnàs amb una pràctica específica realitzada sobre el terreny de joc. Rafa Jordà es va retirar la passada setmana dels entrenaments per unes molèsties en el turmell dret encara que l'absència de futbol de competició durant el cap de setmana i el factor temps juguen del seu bàndol.

Farinós ha xifrat en quinze dies la seua definitiva recuperació després de la lesió produïda en la present pretemporada. “Em queden encara un parell de setmanes. El tema del solear és molt delicada i anem a curar-nos bé”, va ratificar en conferència de premsa davant dels mitjans de comunicació desplaçats fins a Buñol. Per la seua banda, Carlos Aranda ha treballat amb el readaptador per una mesura estrictament preventiva. Garabato, amb unes molèsties en el quàdriceps, a pesar que va resguardar com titular la meta del filial en la vesprada d'ahir en el debut del Levante B davant de l'Altea, tampoc ha botat al camp rebent tractament mèdic. No és el cas d'Asier del Horno. Com va succeir la passada setmana en les sessions finals, el defensor ha cobert la totalitat del pla de treball establit per Juan Ignacio Martínez. No obstant això, la seua integració serà gradual.