Skip to main content
Primer Equip
Rafa Jordà completa el seu primer entrenament a les ordes de Luis García
There are no reactions yet. Be the first!

Rafa Jordà ha realitzat la primera sessió d'entrenament a les ordes de Luis García este matí en la Ciutat Esportiva de Buñol, després que a última hora de la nit es tancara el seu fitxatge com a jugador del Levante UD fins a juny del 2012.

El davanter català passava el reconeixement mèdic a primera hora del matí i posteriorment s'incorporava al treball amb els seus nous companys.