Robusté no s´exercita en la sessió vespertina per unes molèsties en el genoll esquerre
There are no reactions yet. Be the first!
Robusté no ha participat en l'entrenament vespertí que els integrants de la plantilla del Levante han efectuat des de les 17:00 hores en les instal·lacions del complex esportiu de Kamperland. El central, reconvertit a lateral dret en el duel disputat en la vesprada d'ahir davant del Lierse, per mor de la lesió que va patir Iván, no ha treballat amb la resta dels seus companys. El defensor presenta unes molèsties en el genoll esquerre derivades d'un fort colp patit durant el transcurs del partit davant del Lierse. Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante, ha optat per una mesura preventiva i ha decidit que el central no participarà en la tornada a les sessions de treball sobre la gespa. Pedro López travessa per una circumstància semblant. El lateral presenta unes molèsties en el turmell des de l'encontre davant del Círculo de Brujas. Pedro López ha rebut tractament específic per part dels fisioterapeutes de l'entitat. Per la seua banda, Aranda es recupera de la lesió produïda en els seus últims dies com a futbolista d´Osasuna. Aranda s'ha exercitat junt amb Félix Vicente.