Skip to main content
Primer Equip
Rubén completa la jornada de treball prèvia al duel davant del FC Barcelona
There are no reactions yet. Be the first!

Rubén ha completat la totalitat de l'entrenament que la primera plantilla del Levante ha desenrotllat des de les 10:00 hores, a porta tancada, en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. El futbolista arrossega molèsties en el bessó esquerre des del partit que el passat cap de setmana va enfrontar al Levante i a l'Athletic en l'Estadi San Mamés encara que este matí ha confirmat la seua total recuperació. El retorn a la dinàmica del grup ha sigut gradual. Rubén no va participar en el retrobament amb el treball en la jornada del diumenge, es va introduir en la primera part de la sessió d'ahir dilluns en el feu d'Orriols i ha completat la matinal realitzada hui sobre el verd que demà acollirà l'enfrontament majúscul entre el Barcelona i el Levante. Luis García ha comptat amb la totalitat de la plantilla amb les excepcions de Sergio, Juanlu i Asier del Horno per a continuar amb els preparatius del xoc davant de l'esquadra que prepara Pep Guardiola. El defensor basc serà operat esta vesprada a Vitòria de les malalties que presenta en el tendó d'Aquil·les esquerre. La plantilla s'exercitarà demà en l'Estadi Ciutat de València des de les 11.00. La sessió serà a porta tancada des de la seua obertura.