Skip to main content
Primer Equip
Rubén i Cendrós s´exerciten al marge en l´entrenament de la vesprada
There are no reactions yet. Be the first!

Els de Luis García han tornat als entrenaments esta mateixa vesprada en l'Estadi Ciutat de València en una sessió en què Rubén i Pau Cendrós han continuat exercitant-se al marge, i han realitzat un treball adaptat. En principi, i a menys que sorgisca algun contratemps, ambdós estaran disponibles per a l'encontre de dissabte que ve davant del Nàstic.

Dani Carril, per la seua banda, únicament va treballar amb els fisioterapeutes ja que continua recuperant-se de la seua tendinitis en el genoll esquerre.

El cos tècnic va preparar un entrenament en què han destacat les accions combinades i el partit d'entrenament final.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dijous a les 10:30 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol.