Skip to main content
Primer Equip
Rubén no participa en la sessió de treball d'este matí en l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

Rubén Suárez no ha participat este matí en la penúltima sessió de la setmana que el planter ha desenrotllat en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. L'atacant, afligit d'un fort procés gripal que li ha impedit exercitar-se en els últims entrenaments, s'ha desplaçat fins al feu d'Orriols encara que ha anat a casa. Si bé la febra ha remés, les seqüeles del procés víric són encara visibles i Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del club, ha preferit que el futbolista reposara en el seu domicili. Rubén reprendrà els entrenaments demà. Per la seua banda, Nano ha completat junt amb la resta del grup la sessió de hui divendres igual que Héctor Rodas. La plantilla treballarà demà a porta tancada des de les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.