Rubén no participa en la tornada al treball per una gastroenteritis
There are no reactions yet. Be the first!
Rubén García no ha participat en el retorn als entrenaments junt amb el grup en les instal·lacions de Buñol per una gastroenteritis. El futbolista, amb molèsties estomacals, ni tan sols s'ha desplaçat este matí fins a la Ciutat Esportiva de Buñol. Els servicis mèdics del Levante han preferit que l'atacant es recupere en el seu domicili particular d'esta malaltia. Rubén va ser un dels futbolistes més determinants del partit que, en la nit d'ahir, va enfrontar al Levante i al Sevilla en l'Estadi Ciutat de València. Per la seua banda, Andreas Ivanschitz i Héctor, amb molèsties musculars, han realitzat un treball de recuperació junt amb els fisioterapeutes i recuperadors. El central i el mitjapunta no s'han exercitat amb el col·lectiu igual que Pape Diop, Nabil El Zhar i Nong. Els tres futbolistes han superat un treball específic de recuperació de les molèsties que arrosseguen en les últimes setmanes. Babá i Gomis seguixen amb el protocol establit en la seua posada al punt particular. Els dos jugadors han conjugant un entrenament específic amb la seua inclusió entre els jugadors que no van participar en el duel davant de l'esquadra d'Unai Emery.