Skip to main content
Primer Equip
Rubén Suárez treballa en la recuperació de la distensió del bíceps femoral
There are no reactions yet. Be the first!

Rubén Suárez s'ha exercitat en solitari en l'entrenament matinal desenrotllat en la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 10:30 hores. El jugador llevantinista es recupera de la distensió en el bíceps femoral esquerre que es va produir en el transcurs de l'encontre que diumenge passat va enfrontar al Levante i a l'Athletic Club en l'Estadi de Sant Mames, diagnosticat en el dia d'ahir després de les proves mèdiques efectuades per Rafael Plaza, cap dels servicis mèdics del Levante. L'atacant, acompanyat de Félix Vicente, readaptador de l'entitat, ha realitzat un treball específic sobre el terreny de joc a fi d'agilitzar la recuperació. Per la seua banda, Pedro López, Valdo i Garabato s'han sotmés durant el matí a tractament de fisioteràpia que complementaran amb una sessió vespertina en les instal·lacions de La Calderona. Juan Ignacio Martínez ha conduït una jornada eminentment tàctica en l'antesala de l'encontre de Copa dels Quarts de Final de la Copa del Rei enfront del València en el feu de Mestalla.