Ruth, convocada amb la Selecció espanyola per a la Fase de classificació del Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!
Ruth García ha sigut convocada per la Selecció espanyola per als encontres corresponents a la Fase de classificació del Campionat d'Europa.
La jugadora haurà de viatjar a Madrid dilluns que ve per a concentrar-se amb la Selecció en la Ciutat del Futbol de Las Rozas per a la celebració dels dits compromisos.
Espanya s'enfrontarà a Romania el pròxim dia 20 en Buftea a les 16 hores, mentres que el 24 de novembre rebrà a Alemanya en Motril a les 20:30 hores.