Skip to main content
Femení
Ruth defén l´elàstica de la Selecció espanyola davant de Malta
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora llevantinista Ruth García ha participat esta vesprada en la victòria contundent per 0-13 que ha aconseguit la Selecció espanyola davant de Malta en el partit corresponent al grup de classificació per al Mundial 2011.

La futbolista del Levante UD Femení va jugar durant els noranta minuts de l'encontre. La setmana que ve Ruth es reincorporarà al conjunt llevantinista per a començar a preparar l'encontre de la tercera jornada de Superlliga que els enfrontarà al RCD Espanyol a Natzaret.