Skip to main content
Femení
Ruth García, convocada per a la disputa de la Fase de Classificació del VI Campionat del Món
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Ruth García, ha sigut convocada per als encontres de la Fase de Classificació del VI Campionat del Món que disputarà la Selecció espanyola enfront d'Anglaterra i Malta en Aranda de Duero i Segòvia, respectivament, el 19 i 24 de juny.

Les futbolistes convocades hauran d'estar diumenge que ve a les 20:30 hores en la terminal 4 de l'Aeroport de Barajas (Madrid).

El calendari dels partits és el següent:

Dissabte 19 de juny

19:15 h. Espanya-Anglaterra (Estadi El Montecillo-Aranda de Duero)

Dijous 24 de juny

20:30 h. Espanya-Malta (Estadi La Albuera-Segovia)