Skip to main content
Femení
Ruth García, convocada per la Selecció espanyola per a jugar davant de Romania
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Ruth García, ha sigut convocada per la Selecció espanyola per a l'encontre corresponent a la fase de classificació del Campionat d'Europa Espanya-Romania que se celebrarà en la Ciutat del Futbol de Las Rozas el 19 de setembre a les 18 hores.