Skip to main content
Femení
Ruth García i Sandra Paños, convocades per als partits de la Fase de Classificació del Campionat d´Europa
There are no reactions yet. Be the first!

Ruth García i Sandra Paños han sigut convocades per la Selecció espanyola per als partits corresponents a la Fase de Classificació del Campionat d'Europa que es disputaran el 23 i el 27 d'octubre.

El partit que enfrontarà a Espanya i a Suïssa se celebrarà el dia 23 a les 11 hores en la Ciutat del Futbol de Las Rozas, mentres que la encontre Kazajistán-Espanya es disputarà el dia 27 a les 15 hores en Astana (Kazajistán).

Ambdós futbolistes hauran d'estar dilluns que ve 17 d'octubre a Madrid.