Skip to main content
Femení
Ruth podria jugar demà amb la Selecció espanyola enfront d´Anglaterra
There are no reactions yet. Be the first!

La jugadora del Levante UD Femení, Ruth García, ja es troba a Londres amb la Selecció espanyola, on demà dijous disputaran el primer partit de la Fase de Classificació del VI Campionat del Món.

Per tant, la llevantinista podria participar en este encontre del combinat nacional que es disputarà a les 19 hores davant d'Anglaterra. Un dia després, la Selecció tornarà a Espanya per a jugar el 7 d'abril el segon partit que els enfrontarà a Turquia. Este compromís tindrà lloc a Guadalajara.