Ruth posa un punt i seguit a la seua etapa com a jugadora llevantinista
There are no reactions yet. Be the first!
Ruth García començarà una nova etapa professional lluny de l'entitat llevantinista. Una de les jugadores més emblemàtiques del Levante UD Femení posa un punt i seguit a la seua etapa com a futbolista granota per a emprendre una altra aventura esportiva.
D'esta manera, la defensa tanca un cicle de nou temporades defenent l'escut del Levante UD amb la màxima professionalitat i compromís que se li pot demanar a una jugadora, convertint-se en un referent per a tot el planter llevantinista i per a moltes de les seues companyes.
Ruth ha aconseguit en el seu pas per l'entitat un títol de Superlliga i dos Copes de la Reina.
Des del Levante UD li agraïm el seu entrega i la seua màxima defensa dels colors llevantinistes, així com el seu tracte personal i professional amb tots els integrants del club. Li desitgem èxit en la seua nova etapa futbolística, esperant que els camins del Levante UD i de Ruth, en un futur, es puguen tornar a ajuntar.