Skip to main content
Femení
Ruth, Sandra i Mª Paz, convocades amb la Selecció espanyola
There are no reactions yet. Be the first!

Tres jugadores del Levante UD Femení han sigut convocades per a entrenaments amb la Selecció espanyola. Ruth, Sandra i Mª Paz seran les futbolistes que representaran a l'entitat llevantinista en el combinat nacional en els entrenaments que es realitzaran la setmana que ve en Las Rozas.

Estes tres jugadores han d'estar dilluns que ve 28 d'abril a les 17 hores a Madrid per a a continuació posar-se a les ordes del seleccionador nacional.

De la mateixa manera, Ruth, Sandra i Mª Paz també estan citades per a dos encontres de classificació per al Campionat d'Europa que seran els següents:

3 de maig -12 hores-

Espanya-Bielorússia

8 de maig -19 hores-

Espanya-República Txeca