Sandra Vilanova va jugar amb la Selecció espanyola front a Bielorússia
There are no reactions yet. Be the first!
La jugadora llevantinista Sandra Vilanova va participar dissabte passat amb la Selecció espanyola enfront de Bielorússia en un dels encontres de classificació per al Campionat d'Europa.
La capitana granota va disputar els noranta minuts del partit que va acabar amb golejada espanyola per 6-1. El pròxim compromís del combinat nacional se celebrarà dijous que ve davant de Txèquia a les 19 hores.