Skip to main content
Primer Equip
Segon entrenament de la setmana en les instal.lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante s'ha exercitat este matí a partir de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol en la segona sessió de la present setmana. Luis García inicia els preparatius de la confrontació davant d´Osasuna de Pamplona de diumenge que ve des de les 17:00 hores en l'Estadi Reyno de Navarra. Iborra ha completat la matinal. El centrecampista s'ha exercitat amb absoluta normalitat tal com va succeir en la vesprada d'ahir en el mateix escenari. Per la seua banda, Javi Venta ha realitzat el primer tram de l'entrenament al mateix ritme que la resta dels seus companys, si bé la pràctica específica de futbol no ha comptat amb la seua presència.

No obstant això, està previst que demà s'incorpore definitivament al treball del col·lectiu. Pallardó s'ha ressentit d'un colp que va patir en el transcurs del partit que va enfrontar al Levante i Villarreal i ha abandonat amb anterioritat a la conclusió de l'entrene. El centrecampista s'ha sotmés este migdia a unes proves mèdiques per a determinar esta malaltia. El planter es traslladarà demà a l'Estadi Ciutat de València per a continuar amb la preparació del xoc davant d´Osasuna. L'esquadra blaugrana s'exercitarà des de les 10:30 hores a porta tancada.