Skip to main content
Primer Equip
Sense sancionats per a Girona, però augmenta la llista de jugadors advertits
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García tindrà tots els seus jugadors disponibles per targetes per al desplaçament a Girona del pròxim cap de setmana encara que la llista de jugadors advertits de sanció ha augmentat fins a huits amb les amonestacions d´ahir a Tena, Gorka i Miguel Pérez.

D'esta manera, Cerra, Ángel, Jorge Pina, Geijo, Xisco Nadal, Tena, Gorka Larrea i Miguel Pérez, amb quatre cartolines cada un d'ells, estan a la vora de la suspensió. Completen el llistat de jugadors amb targetes Reina amb 3 cartolines; Rubén, Álvaro Del Moral, Iborra i Yago que sumen dos, mentres que Felipe, Pedro Vega, Molinero, Adrián i Samuel, només tenen una.