Skip to main content
Atlético Levante UD
Sergio Boix es perdrà l´encontre davant del Villajoyosa CF per sanció
There are no reactions yet. Be the first!

El jugador del Levante UD B, Sergio Boix, no estarà a disposició del tècnic José Gómez per a l'encontre que disputarà el filial llevantinista diumenge que ve enfront del Villajoyosa CF, després que dissabte passat li mostraren la quinta cartolina groga del seu segon cicle d'amonestacions.

Per tant, el futbolista tornarà a estar disponible per al compromís que se celebrarà la setmana que ve en la Ciutat Esportiva de l'entitat blaugrana davant del CD Eldense.