Skip to main content
Primer Equip
Sessió a porta tancada en les instal.lacions de l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante prosseguix amb la preparació de l'enfrontament del pròxim cap de setmana davant del Real Madrid. El grup que prepara Juan Ignacio Martínez s'ha exercitat des de les 11:00 hores en l'Estadi Ciutat de València a porta tancada. El preparador alacantí ha desenrotllat una sessió tecnicotàctica que li ha permés aprofundir en la preparació del duel davant de l'esquadra que prepara Mourinho.

Jim no ha comptat amb Pedro López en la jornada matinal. El lateral patix un fort refredat i no s'ha desplaçat fins al feu d'Orriols. Per la seua banda, Juanfran i Juanlu han conjugat una sessió de fisioteràpia en l'estadi amb un treball posterior en La Calderona mentres que Barkero ha completat la primera part de la sessió i ha realitzat distints exercicis amb baló abans de retirar-se i sotmetre's a un entrenament específic de recuperació de la lesió muscular produïda en el partit de Copa davant del València a Mestalla. La plantilla s'exercitarà demà des de les 11:00 hores en l'Estadi Ciudat de València a porta tancada.