La plantilla del Levante ha efectuat este matí una sessió d'activació prèvia al partit que esta vesprada, des de les 19:30 hores, disputarà davant de l'Olhanense portugués en la primera semifinal del Trofeu Colombino. Els jugadors s'han exercitat per espai d'una hora en les instal·lacions de Punta Úmbria. La matinal ha inclòs un treball de calfament, distints rondos i moviments tàctics sobre el verd que els futbolistes tractaran de posar en pràctica en el coliseu del Recreativo de Huelva.