Skip to main content
Primer Equip
Sessió de regeneració en les instal.lacions de Buñol en la estrena de Botelho
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha tornat al treball este matí des de les 11.00 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. L'entrenament matinal ha seguit els paràmetres marcats en la jornada de després d'un compromís de lliga amb la novetat que ha suposat observar les evolucions de Botelho. Els titulars davant del Real Saragossa han realitzat una sessió regenerativa completada amb un treball específic realitzat en el gimnàs de la instal·lació mentres que els futbolistes que no van participar en el xoc que va tancar la primera volta de la competició es van sotmetre a un entrenament marcat per una exigència molt major.

Juanlu, lesionat de llarga duració, s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia personalitzat mentres que Valdo i Pedro López s'han exercitat junt amb Félix Vicente, readaptador del club, seguint un pla específic de recuperació de les lesions que els mantenen allunyats del camp. No obstant això, la milloria que han experimentat és perceptible. De fet, han començat a efectuar exercicis en l'interior del rectangle de joc. Juan Ignacio ha comptat amb la presència de Botelho després de rubricar en la jornada d'ahir la cessió del futbolista per part de l'Arsenal. El jugador brasiler s'ha convertit en el focus de l'atenció en la seua estrena com granota. El col·lectiu descansarà en la jornada de demà, dimarts 24 de gener, i retornarà el dimecres en l'antesala del duel de Copa davant del València.