El Levante UD assistix a la presentació de la Crónica del Deporte Valenciano
There are no reactions yet. Be the first!
El Levante UD va acudir ahir a la presentació de la Crónica del Deporte Valenciano 2011, publicada pels periòdics Levante-EMV i Superdeporte. El Saló d'Actes del Centre Esportiu-Cultural de La Petxina de València va acollir este acte que va reunir els protagonistes de l'esport valencià.
Quico Catalán va encapçalar la representació llevantinista que va estar formada pel president d'Honor, Francisco Fenollosa, els consellers Javier Martínez, Ramón Vilar i Pedro Catalán, el director de Comunicació, Alberto Gil, i els jugadors Ballesteros, Juanfran, Iborra, Pallardó i Gustavo Cabral.
El director de Superdeporte, Joan Carles Martí, i el del Levante-EMV, Ferran Belda, van ser els encarregats d'entregar a Quico Catalán, Ballesteros i Iborra una portada tematitzada dels seus periòdics com a reconeixement a la bona trajectòria de l'equip en 2011.