Skip to main content
Primer Equip
Serrano completa el seu primer entrenament del Levante
There are no reactions yet. Be the first!

Óscar Serrano, acabat de comprometre amb la societat blaugrana, es convertia en l'epicentre de l'atenció mediàtica de la jornada matinal que la plantilla del Levante ha realitzat des de les 10:30 hores sobre el verd de la Ciutat Esportiva de Buñol. El total de les mirades es posaven en el futbolista català, amb passat en les files del Racing de Santander, que des de l'acord aconseguit en el dia d'ahir defendrà l'escut blaugrana. Serrano va completar la seua primera sessió amb els emblemes granotes en l'antesala de l'encontre de tornada dels quarts de final que demà enfrontarà al Levante i al València en el coliseu d'Orriols des de les 10:30 hores. Juan Ignacio Martínez ha ultimat els preparatius de l'encontre amb una sessió eminentment tàctica. Després d'uns rondos, i d'aclimatar el cos a l'esforç físic, el planter ha materialitzat sobre el camp distintes pràctiques amb un elevat component tàctic.

El preparador ha treballat moviments associatius i de combinació. Jim, un perfil metòdic i sempre atent als detalls ni tan sols ha oblidat el llançament des dels onze metres com a epíleg al matí. Valdo i Pedro López s'han exercitat junt amb Félix Vicente. El mitjapunta i el lateral van tocar baló evidenciant que el procés de recuperació de les seues respectives lesions seguix les pautes establides. Per la seua banda, El Zhar, Javi Venta i Farinós han realitzat un treball de regeneració específic. Junt amb Óscar Serrano brillava la figura de Botelho. Els dos futbolistes compartixen la condició de neòfits en el vestuari blaugrana després del compromís rubricat en les últimes hores, coincidint amb l'obertura del mercat hivernal.